Terms of service

 

Üldine

Müügitingimused kehtivad kõigi isikute suhtes (edaspidi Klient), kes ostavad e-poest aadressil https://munt.ee/ (edaspidi Müüja) ning sõlmivad e-poest Kauba ostmiseks ostu-müügilepingu. E-poes tellimust sooritades ja Kauba eest tasudes kinnitab Klient, et ta on tutvunud müügitingimustega ning annab neile oma nõusoleku. Müüjal on õigus ühepoolselt müügitingimusi muuta ja täiendada. Müügitingimuste muudatusi ja täiendusi kajastatakse Müüja veebilehel. Lisaks nendele tingimustele reguleerivad Müüja veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja kõik teised asjakohased õigusaktid.

Kauba ostu-müügilepinguga kohustub Müüja andma Kliendile üle olemasoleva või valmistatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Kliendile, Klient aga kohustub Müüjale tasuma Kauba eest kogu summa ja võtma Kauba vastu esimesel võimalusel.

Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 48 tunni möödudes alates tellimuse vormistamisest.

 

Hindadest

Kõik Müüja veebipoes esitatud hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Müüjal on õigus veebipoes kuvatavaid hindasid igal ajal muuta. Juhul, kui Klient on tellimuse esitanud enne hindade korrigeerimist, kehtib talle tellimuse vormistamise hetkel kehtinud hind. Kliendil puudub õigus nõuda hinnavahe kompenseerimist. Ostu hind sisaldab Kauba kättetoimetamist Kliendile asukohta, mille Klient on valinud tellimuse vormistamise käigus. Hilisemaid muutusi ei ole Müüja kohustatud rahuldama. 

 

Tellimuse vormistamine

Tellimuse sooritamiseks valib Klient välja sobiva Kauba ning lisab selle Ostukorvi. Toote lisamisel Ostukorvi valib Klient endale sobiva maitse. Tellimuse kinnitamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ja valida sobiv tellimuse kohaletoimetamise viis ja koht. Tellimuse eest on võimalik tasuda deebet- või krediitkaardiga (vahendaja Stripe, Inc.), pangalingiga (vahendaja Maksekeskus AS) või makseteenusega nagu Apple Pay. Tellimuse eest tasutakse eurodes. 

Ostu- ja müügileping loetakse sõlmituks ning tellimuse täitmist alustatakse kohe, kui Klient on tasunud Kauba eest täies ulatuses.

Püsitellija on Klient, kes on ostnud Püsitellimuse. Taastäide on toode, mida müüakse Kliendile automaatselt Püsitellimuse plaani kohaselt (aastas 4 (neli) korda). Püsitellija saab Püsitellimuse tühistada alates pärast klaaspurki pakendatud toote ärakasutamist. Samuti on Püsitellimus võimalik tühistada iga taastäite kättesaamise järel.

 

Maksetingimused

Müüja on isikuandmete vastutav töötleja, Müüja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile. 

Läbi Makskeskuse saavad Müüja kliendid kasutada pangalinki järgmistes pankades:
-Eesti: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele (maksete algatamise teenusega), Pocopay
-Läti: Swedbank, SEB, Citadele ja Luminor
-Leedu: Swedbank, SEB, Luminor ja Siauliu Bankas (maksete algatamise teenuega).
-Soome: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästöpankki, OP, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki

Pikim tarneaeg on 90 päeva.

 

Tarnetingimused

Ostu- ja müügilepingu jõustumisel täidetakse tellimus Müüja poolt ning Kaup pannakse teele hiljemalt ostule järgneval 5 (viiel) tööpäeval. Müüja veebilehel välja toodud tarneajad jõustuvad alates arve tasumise hetkest. Tellimus toimetatakse Kliendi poolt märgitud sihtkohta ning Klient vastutab transpordiga seonduvate andmete õigsuse eest. Eestisisesed saadetised jõuavad valitud sihtpunkti tavatingimustel 1-3 tööpäeva jooksul. Maksimaalselt võib tarne võtta aega kuni 45 päeva. Müüja kasutab tellimuste kohaletoimetamiseks DPD (DPDgroup LC) veoteenust. Müüja kasutab rahvusvaheliste (Eestist välja saadetavate) tellimuste kohaletoimetamiseks DHL (DHL International GmbH) veoteenust.

Pärast müügilepingu jõustumist edastab Müüja Kliendile e-kirja, kus on Kauba kättesaamiseks vajalikud juhised.

Kauba hoiuaeg DPD pakiautomaadis on 7 (seitse) kalendripäeva.

Kui Kliendi tellitud Kaupa pole võimalik lepingus ettenähtud ajal või viisil kohale toimetada, annab Müüja sellest Kliendile esimesel võimalusel teada ning Müüja või Klient pakub sobiva alternatiivse lahenduse või Müüja tagastab ostu- ja tarnesumma Kliendile 15 tööpäeva jooksul.


Taganemisõigus

Kliendil on õigus põhjust esitamata ostu-müügilepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates Kauba kättesaamise hetkest. Tagastatud Kaup peab olema terve ja kasutamata. Taganemisõigus ei kehti Kliendi poolt kasutatud Kauba (ehk toodete) puhul.

Kauba tagastamiseks tuleb alates kättesaamisest 14 kalendripäeva jooksul esitada vabas vormis Tagastamisavaldus e-posti aadressil info@munt.ee. Tagastamisavaldus peab sisaldama Kliendi täisnime ja tellimuse numbrit. Klient peab Kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 kalendripäeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul Kauba üle andnud logistikafirmale (nagu nt DPDgroup LC). Tagastamise postikulu tasub Klient. Ostusumma tagastatakse Kliendile viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 15 tööpäeva jooksul.  Otsusumma tagastatakse koos saatmiskuludega.

 

Pretensiooni esitamise õigus

Müüja vastutab Kliendile müüdud Kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba Kauba üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni 4 (nelja) nädala jooksul alates Kauba üleandmisest Kliendile. Esimese 2 (kahe) nädala jooksul Kauba üleandmisest Kliendile eeldatakse, et mittevastavus või puudus oli tootes (Kaubas) olemas juba Kauba üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Müüja kohustus.

Tagastamisele kuuluva Kauba seisukorra halvenemisel vastutab Klient Kauba kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on toodet (Kaupa) kasutanud muul viisil, kui on vaja toote (Kauba) olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda toote (Kauba) olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Klient käsitsema ja kasutama toodet (Kaupa) üksnes nii, nagu Kliendil lubataks seda tavapäraselt poes teha.

Kliendil on õigus Kauba mittevastavuse või puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 2 (kahe) kuu jooksul Kauba üleandmise hetkest Müüja poole, saates Müüjale e-kirja aadressil info@munt.ee. Kirjas tuleb Kliendil esitada oma täisnimi, kontaktandmed ja toote (Kauba) mittevastavus või puudus. Müüja ei vastuta mittevastavuste või puuduste eest, mis on tekkinud pärast Kauba üleandmist Kliendile. Kui Müüja e-poest ostetud Kaubal on mittevastavused või puudused, mille eest Müüja vastutab, siis Müüja asendab mittevastavusega või puudusega Kauba. Kui mittevastavusega või puudusega Kaupa ei ole võimalik asendada, tagastab Müüja kõik ostu-müügilepingus kaasnenud tasud Kliendile.

Kui Müüja on keeldunud Kliendi kaebust (pretensiooni) lahendamast või Klient ei ole nõus Müüja pakutud lahendusega pretensioonile ja Klient arvab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Klient esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Klient võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks palub Müüja pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.

Müüja ei vastuta halva hingeõhu, hambakaariese, parodontiidi, igemepõletiku (gingiviidi), suuvähi, suuhaavandite, hamba või hammaste erosiooni, hamba või hammaste tundlikkuse ja hamba- või hammastevalu eest, mis on tingitud valest harjamistehnikast, liiga tugevate harjastega hambaharjast või Münt hambapesutablettide valestikasutamisest.

Parim viis hoida ära hammaste lagunemine on harjata hambaid 2 (kaks) korda päevas, kasutada igapäevaselt hambaniiti hambavahede puhastamiseks ning käia regulaarselt oma hambaid kontrollimas hambaarsti juures.

 

Garantiitingimused

Meie toodetel (Kaubal) on ühekuune garantii, mis kehtib toote (Kauba) tavapärasel kasutamisel. Garantii kehtib meie toote sisule - hambapesutablettidele - mittevastavuse ning defektide osas. Garantii ei kehti toote (Kauba) pakendi tavapärasest kulumisest tingitud vigadele, muutustele värvitoonis ja/või toote kujus.

Juhul, kui sul on tekkinud küsimusi enda toote kohta või soovid garantiid taotleda, palun kirjuta või joonista meile aadressil info@munt.ee. Kirjas anna ülevaade probleemist ja jäta meile enda kontaktandmed, et saaksime sinuga esimesel võimalusel ühendust võtta.

Garantii käigus tehtav toote sisu asendamine on sulle tasuta, kuid lisanduvad transpordikulud.